Wednesday, July 14, 2004

Oh Aigner...

Dah lama bag Aigner menjadi idaman kalbu.Tapi the thought of separating from RM 4K for just a bag yang orang akan still ingat imitation...isshhhh..tak masuk akal...dan hilang akal jugak!!! My mom will give me that sad look , what have my daughter become into...tak sanggup aku bila mama bagi taht dissapointed look. Rasa macam tak guna hidup. Tak pe...satu hari yang tenang, masa duit aku berkepok, kepala gabenor in purple tertonjol tonjol keluar dari poket aku, lepas aku sure zakat semua dah berbayar..maybe I will consider.Jangan kata bag Aigner, bag Prada pun aku beli jugak..siap beli untuk Mama and kawan-kawan lagi..Boleh? Oh and Kak Nab tu!! I promise her Ferragamo sepersalinan. Fuyoo...best kan cakap merapu ni?Aku dapat free lecture semalam masa kat Boutique Aigner tu.Rupanya Etienne Aigner kat States dulu tu , a company bought the trademark then buat their own product. Originally it came from Germany. The one kat KL ni falls under Aigner where all the goods are made in Italy. Kira yang kat US tu ala-ala korok la.*** satu pengajaran tu. Today pegi meeting Mindef. Quite interesting people I met. Colonel Adnan & Colonel Zainal. Cl Adnan is drop dead funny. Tapi diaorang hidang nescafe O. Harramakk..camna ni? Aku tak minum..tolak pelan je kat Ita suruh dia habiskan..lepas meeting, terlompat lompat makcik tu nak pi toilet. Today, I am thankful my migraine semalam dah hilang. Tonite, kena start dengan projek buat Sara's palm tree from styrofoam. Huh? HAhahahahah....my thought exactly! It's for her coming birthday party...Lilo and Stitch theme...Signing of...

No comments: