Monday, July 12, 2004

I am thankful....

It was my birthday yesterday...Dah 27 tahun dah...err..for the past 6 years...;p For the rest of the day I was doing the translating job for BAT...naik biol dibuatnya. Conclusion is, I am not very good at this...lucky thing I have a good editor...Should tell her she should not pay us accordingly sebab she's doing most of the job..Erkkk..Pedihnya kenyataan ini.Been sitting in front of my laptop for almost 5 hours..baru page 7!!!! What the HELL!!! Unproductivenya aku!!! Wanted to cancel my birthday dinner tapi macam tak sampai hati sebab everyone is looking forward to it. Pukul 8, Adik kata B is taking me aje.. OKKKKKKKK..something fishy dah ni? Dah la B pakai baju lawa semacam je, siap gosok lagi. Dia pakai baju putih ZENS yang aku beli last month.Wah...gorgeousnya lakiku..macam back up singer M Nasir....(kalau aku cakap macam M Nasir nanti korang kata aku tipu...aku pun rasa yang aku tipu).Kat Sg Besi, aku tanya nak pegi mana, he said balik seremban sebab Kak Nab & Jo dok tunggu. HAHH!!! Biar betul?? Tapi sengih dia semacam aje...Wow..the other side of my darling...Lepas tu he turned ke Jln towards, the Istana Negara..AMPUN TUANKU..sah..bukan balik Seremban..tak kan pi Bellamy kot?? Hampehnyee..Then we passed Jln Bellamy exit to Jln DBP tu, aku tanya lagi..nak gi mana ni? Sengih lagi...iskk..iskk...Tak Tahan Lagi!!! Then he belok masuk Tupai-Tupai...Aku terus teringat kat Adik sebab ni tempat favourite dia. Siap scan the parking lot lagi..cari RIO. Takde pulak...Masuk je tempat tu aku dengar "pstt..psttt...." pusing kiri nampak Lan...oh..aku dah dapat agak dah...tapi masih tak boleh recover lagi keterkezutan...mixed feeling...exited..terharu...touched..sama la tu kan? The food was good...especially the tofu..it was meant for the kids, tapi mak budak nampak dan mak budak rasa terliur..lalu mak budak makan...Sorry Sabrina, Auntie nampak macam sedap je..lagipun Sabrina sibuk jadi Power Ranger menyelamatkan dunia.
Present aku, Shawl warna biru..Thanks Ida,ohh...jelitanya aku...Truffles from Strudels...sedap gila.., jade bracelet from Ida...thank you...muakhh.., 3 tudung baru dari Mala...I am wearing one of it now..thanks dear...
That's the reason why I chose to start my blog today..to express how thankful I am to have these beautiful people with beautiful heart in my life...Aku tau aku tak perfect, tapi they love me anyway.
Itu belum lagi masa kat kelas last Saturday. May bought me a book on Rubber Stamping..which aku dok drooling over it...so kalau sesapa tengok buku tu dan ada patches air yang dah kering..you might not want to imagine or think about it too much...Shila bought me a cheese cake and a mug filled with chocolate...emmmmm... Thanks guys..for being so thoughtful.
Pukul 12 malam, aku dapat 2 kad dari B. dari dulu sampai sekarang, dia akan tetap dapatkan aku kad Hallmark...just because my remark years ago that I love them. Thanks sayang...I know he chose them carefully sebab the wordings akan ring a bell on something that happens between us.*****sighhh*** No such thing as he loves me he loves me not...memang dia sayang kat akulah...
Lepas tu bertubi tubi aku dapat SMS Birthday message. Thanks for thinking of me...Ena, Norman, Ruba, Elaine, Cynde, Andrew..siap buat lawak lagi, Sue, Yatt, Herney,Adik, Fid, Ida, Zurie.......Adik aku sendiri came to my room to wish me..dia pun dok tergolek dog baut translation BAT jugak. According to May, he is progressing well, unlike me..Yeah..I know that...he's smart, tapi malas nak guna tenaga pemikiran aje..
Mama wish me in the morning masa aku dok sibuk baca paper Pancaindera (that's what Sunday morning is all about..the paper I mean..)Oh...siang tu, Mak Mentua aku pun call dari Seremban tu wish me ...fuyooo...menantu hantumu terasa disayangi. She is soo sweet..

Untuk semua yang berlaku...I am so thankful...

No comments: