Monday, July 19, 2004

Burpp...Alhamdulillah

Lesson learned today...nasi campur and milo ais does not blend well together. Jenguk keluar tingkap dari Level 11 ni ke luar, cuaca agak terang..malas lak nak jalan gi Central for lunch.Panehhh..ala ala lilin gitu, lagipun sorang..lagi boring. So gi Food Court KLCC. Tak serik serik akan kemahalannya. Aku ambik satu telur rebus, half telur masin & sepotong nenas. Rm 5. Errr...kira ku tolong bayar sewa la kot. Whatever la asal convenient to me. Lepas makan baru beli air...air milo nampak lazat semacam je...terus beli...combination of it buat aku rasa nauseous. Ni kang mesti budak office ingat aku pregnant lagi. Jawapan biasa aku..."nope..I am just fat"..muka senyum, dalam hati terbakar!!!!! Tapi ada gak advantage dia, bila aku naik LRT, ada orang bagi tempat duduk. Should I be insulted or grateful? I chose the latter.
Hari ni kerja banyak, tapi untuk meceriakan Black Mondayku, aku ambik time off to update this blog. Macam theraphy juga menulis ni.
Tadi pegi Bank nak buat cashier's cheque untuk beli ESOS. Alhamdulillah, nasib baik la ada menatang ESOS ni, boleh jugak tolong aku bayar credit card aku. Lepas ni makcik akan menginsafkan diri dan tidak menggunakan credit card secara berleluasa lagi. Lepas semua ni dah berbayar, aku nak enjoy myself knowing that I am a little bit richer than I used to be...and a little wiser...it still won't make me buy my Aigner idamanku, yang aku akan beli kalau simpanan ada 5 angka di belakang initial angka pertama. Okay, I had to read that twice to understand that.  x00,000 gitu.
Wish me luck , people..financially. I am thankful today, knowing that ada orang lain lagi susah dari aku...dah la susah, tak sedar lagi diri..lagi la susah..Have a great week ahead of you!
 

No comments: