Tuesday, December 06, 2005

Sit ups..

I've started doing sit ups.. Rasa macam perut dah kempis sikit. heheheheh...that's a lie to make myself feel better. I need motivation . Mana mungkin it's working already as baru buat 2 kali. And only for 30 x per session.
I once joined a gym, same building lagi.. tapi malangnya malas nak work out. Takde gang (alasan) So the gym jadi tempat shower je. I would love to join the women only gym kat Mid Valley tu ...boleh separa naked sikit...(alasan lagi)
Hopefully azam nak buat sit ups dua session sehari, pagi dan malam akan berjaya. Dan 30 x akan menjadi berpuluh puluh kali lagi.
Today, I am thankful I finally started doing the sit ups selepas resolution untuk start aje dah dibuat a few years back. Say a little prayer for me, semoga berjaya.

No comments: