Monday, May 12, 2008

Nak cari gitar..nak cari gitar..

Arif has been asking me to buy him a guitar. Bukak mata, mintak gitar, the last he'll ask before closing his eyes is " Mama, esok beli gitar , yaa..?" 1st thing he'll be asking bila aku balik kerja, " Mama? Mana gitar Arif?" Aiyoo..sedey ok..
Anak aku ni nak jadi Rock Star ke? Takpe, janji rambut tak leh panjang merebang-rebang..Kalau nak rambut panjang kena buat teknik rebonding..and with the hair history in his family, Acik confident Arif tak jadi Rock Star macam Lefthanded. Simpang malaikat 44. He himself was born botak...umur 7 bulan baru rambut tumbuh ciputtt...Mama to the Rock Star tak leh simpan rambut lepas bahu, sure gugur macam daun during Fall...and bapak diaaa...since korang kenal you should know why...I arrest my case.
So last Friday I dragged Dinot along to Sunway Pyramid, cari kat Toy City. Alhamdulillah...jumpa..You should see Arif's smile..**sighhh** Simply heartwarming..
Gitar yang aku beli tu ala-ala gitar kapok so dia nampak macam Kenny Rogers (not the chickenlah!)la pulak...
"Acih Mama..Arif aaayang Mama.." He said Thank you without me coaxing him to...**ahhhh**..I must have done something right..I love you too baby..

1 comment:

Anonymous said...

la kenapa tak cakap kat umah uncle lan byk gitar tak pakai. nanti uncle ajar k....